Mijn 1001-nacht sprookje

22 juni 2016 - Rotterdam, Nederland

Jawel, het is zover: de tickets zijn geboekt! Op 31 juli 2016 vlieg ik naar Marokko & gaat mijn eigen sprookje van 1001 Nacht van start. Van 1 – 15 augustus ben ik druk bezig een jeugdcentrum in Larache op te knappen als vrijwilliger. Omdat ik de smaak dan waarschijnlijk lekker te pakken heb ga ik nog even door met opknappen van een sportcentrum in Casablanca van 16 – 30 augustus. Dan heb ik 10 dagen de tijd om lekker uit te rusten van het harde werk en om te sightseeën. Om 11 september vliegen mijn liefste vriendinnetjes in op Marrakesh om me te vergezellen ♥ Na 2 weken gezelligheid vlieg ik op 23 september naar Barcelona – Spanje – om nog even te genieten van de de Europese luxe, waarna ik op 29 september door vlieg naar Beijing – China. Wat er vanaf daar gebeurt is nog een verrassing (voor jullie én voor mijzelf ;)). Ik ben momenteel bezig met het afronden van een TEFL (Teaching English as a Foreign Language) –cursus, zodat ik Chinezen in de toekomst blij kan gaan maken met wat Engelse woordjes, en mijzelf met wat inkomsten voor mijn verdere reis :) Ik heb er zin in!!

السلام عليكم

May peace be upon you (Darija: Marokkaans-Arabisch Dialect)

1. Kenny & Femke:
    23 juni 2016
    Klinkt erg goed, zijn benieuwd naar de verhalen en zeker van China, staat nog hoog op ons lijstje!
    Kenny & Femke
  2. Mams:
    23 juni 2016
    Lieverd alleen al al jouw voorbereidingen doen ons een klein beetje meenemen naar die verre landen! Het is je gegund dit is wat je wil dus laat dit sprookje dan ook maar gaan uitkomen, we kijken met spanning uit naar al je prachtige verhalen. En wat je in Marokko gaat doen geweldig!!!! Je zult er nog sterker uit komen dus zeg ik weer Go Girl ❤️
  3. Meyke:
    23 juni 2016
    Lieve Nikki, wat een grote en mooie stap! Blijf je hart volgen en succes op je reis! xx
  4. Jan en Jannie Verkley:
    30 juli 2016
    Lieve Nikki, wat een spannende reis ga jij tegemoet, voor ons is het om te lezen al spannend en jij gaat het allemaal doen en meemaken, wij gaan je verhalen volgen hoor, wij willen wel weten wat jij allemaal meemaakt en doet.
    Wij wensen jou dan ook heel erg veel plezier en succes op jou lange reis!!! Geniet ervan!! Dikke Kus van Jan en Jannie