Vrijheid

2 juni 2016 - Woerden, Nederland

Ik krijg de kans van mijn leven: Ik ga voor onbepaalde tijd op reis! Geen huis, geen werk, geen relatie. Geen andere dingen die me nu hier houden. Hoewel dit eigenlijk niet zo positief klinkt, zie ik het zonnig in: Zo’n mogelijkheid krijg je niet elke dag :) Ik kan het niet langer ontkennen, het is tijd om mijn hart te volgen. Al jaren roept hij om een reis naar verre oorden, voor onbepaalde tijd. Vrijheid. Ik weet wat me te doen staat. Leven tot ik erbij neer val! #zon #ikkomeraan! Verdere plannen volgen nog..

Ik wens iedereen de moed toe om te doen wat goed voelt.
Let your heart guide you, not your fears :)

1. Mams:
    2 juni 2016
    Just GO girl!!! Je wil dit al zo lang het moet er nu maar van komen, volg je hart ik sta volledig achter je!
    We gaan je volgen vanaf de voordeur tot..........?????? ❤️
  2. Yvonne de Roode:
    2 juni 2016
    Dus je hebt nu de beslissing genomen?
    Vertrek je op de korte termijn, of duurt het nog even?
    In ieder geval wens ik je het allerbeste toe op je reis, en je maar mag vinden wat je zoekt,maar misschien weet je pas wat je zoekt als je het vindt.( beetje filosofisch )
    Veel liefs en ik hoop je ons op de hoogte zal houden van je wel en wee!
  3. Sharon:
    2 juni 2016
    Wat ben je toch een topper! en wat schrijf je dat mooi!
    Ben wel een beetje jaloers.. haha

xxx
  4. Anneke:
    2 juni 2016
    Heel veel plezier en geniet !!!!!!
  5. Kenny & Femke:
    2 juni 2016
    Heet Nikki, We wensen je heel veel plezier op je reizen en gaan je zeker volgen! Misschien komen we elkaar nog een keer tegen ! Kus Kenny & Femke
  6. Erik:
    2 juni 2016
    Een moedig en ook moeilijk besluit, dat weten we allebei maar al te goed. :-) Maar we moeten altijd doen wat we diep van binnen willen, en mogelijkheden genoeg voor ons beiden! :-D En wie weet, misschien komen we elkaar daar nog wel tegen ook! Superfijne reizen hee!! XxXxX
  7. Boot en José:
    2 juni 2016
    Follow your heart Lieffie.
    Heel veel plezier en we blijven je volgen hoor.
    Big hug and kisses from us for you XXXX
  8. Marjanne Kroonen:
    2 juni 2016
    Dat het een mooie reis mag worden Nikki. Ik ga je volgen. Waar gaan we heen?
  9. Victoria:
    3 juni 2016
    Wauw Nik,

Ik vind het zoo moedig en inspirerend! Iedereen zou hierin zijn hart moeten volgen. Ik ga je zeker volgen als t je lukt af en toe een blog te schrijven, al is geen bericht vaak positief nieuws;)! Heeeel veel plezier met je reis en vele mensen die je mag ontmoeten! Xxx Vic
  10. Ravi:
    5 juni 2016
    Heej Nikki, veel plezier en succes gewenst op je reis! Kwam dit net tegen: http://m.telegraaf.nl/article/25935663/wereldreis-zo-betaal-je-dat

Groeten uit Zoetermeer,
    Ravi
  11. Mams:
    20 juni 2016
    Super gaaf dat je dit toch gaat ondernemen, ik weet/wist het je bent een dochter van je moeder daarom voelt het ook goed!!!
    Je gaat straks goed voorbereidt op pad en volg je gevoelens lief dan komt het goed! Je gaat uit het zicht maar je bent altijd bij ons, pas goed op jezelf heel veel liefs Mams en Ramon!!!!